2020 m. liepos 9 d., ketvirtadienis

Pamokanti istorija: kaip Vilius pagavo savo gyvenimo karšį

Tai nieko ypatingo, gi sakiau. Man paskambino iš prokuratūros, pasakė karšis eina, ir mes išvažiavome. Važiuoti reikėjo toli, todėl važiavome lėtai. Privažiavę ežerą, įsižiūrėjome: akurat, eina. Mano kolega, vietnamietis iš Pabradės registracijos centro, turėjo nusipirkęs batono, o aš ne. Tai jis pagavo pirmąjį nedidelį karšiuką.

Džiūgavo neilgai – prisistatė gamtosauga ir išvežė atgal į Pabradę. Likau vienas. Su savimi, su savo mintimis. Pakrapštęs seno karinio bušlato kišenes, radau Tipi tip gumos, dar kažkada atvežtos iš Vakarų Vokietijos. Jau po kelių minučių nemažas gumos gabalas kabojo ant kabliuko 7 metrų gylyje ir laukė savo smaližiaus.

Kadangi mėgstu vidurdienį nusnūsti, tai ant meškerės pritaisiau savadarbį metalinį skambaliuką, nes esu baisiai darbštus. Skkkaaaammmmbutis! It paklydęs laukuose suvirpėjo „Teleloto“ vedėjo balsas.


Šį kartą vėl ne milijonas, o kibimas. Kažkas rimto. Toks jausmas, kad betraukiant vis dar kramto gumą. Aš į kairę, ana į dešinę, aš į meldus, ana iš meldų, aš po lieptu, ana ant liepto, aš viešajame transporte su talonėliu, ana – be. Taip ir vyko kova, kol galiausiai milžiniško dydžio stuburinė plačiašonė didžiažvynė melsvaspalvė žuvis gulėjo ant kranto. Priguliau ir aš. Nes praskrido pasieniečių sraigtasparnis. Su jais tuo metu jokių reikalų nenorėjau turėti.

Taigi, pasiėmiau grobį ir staigiai išvykau į Pabradę. Iškeičiau žuvį į draugą vietnamietį, o jis tai dar tupėjo su tuo mažu karšiuku ir puse batono (matyt puse suvalgė kameroje, nes gi norisi valgyti) – tad visa tai gavau iškart kaip teleloto bonusą. Dabar galvojame vėžiauti, nes paaiškėjo: registarcijos centre dar gyvena mano kolegos svainis, keli pusbroliai ir senelis.

Užsienio reikalų ministerijos pranešimas „Poetinės žūklės įlankėlei“.
P.S. Tokių karšių niekas nenukaršins! Tik Vilius.
Balsuokite už naująjį „Žalgiriuko“ trenerį.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą