2015 m. spalio 26 d., pirmadienis

Viliaus klausk drąsiai! Apie varles aviliuose, Lenino pakasynas ir viktoriną gandrams

- Mano vardas Morta. Man 59-eri. Gyvenu Elektrėnuose. Vaikystėje mane pravardžiuodavo Morta-kvorta. Į pravardžiuotojus nekreipdavau dėmesio, nes neturėjau laiko. Labai mėgstu žvejoti Elektrėnų mariose, ypač dugnine meškere, kartais paspiningauju. Staiga kilo mintis pasinerti į povandeninę žūklę. Ar galėtumėte suteikti keletą praktinių pamokų? Atsiskaityčiau barteriu – auginu bites, tad turiu daug medaus. Kokias priemones pirmajai povandeninei žūklei pasiruošti?

- Labas, Morta. Aš vardu Vilius. Žvejoju. Negyvenu Elektrėnuose. Supranti, Morta-kvorta, tu taip niekada nesusirasi vyro, jeigu į pravardžiuotojus nekreipsi dėmesio ir žvejosi po vandeniu. Jei atvirai, aš niekada nesu nei matęs povandeninių meškerių, nei ką nors apie jas girdėjęs, o juo labiau apie povandenines plūdes ar blizges. Net nelabai žinau, kaip ten užmesti reiktų. Tad jeigu tau kažkaip visgi pavyktų, pranešk man ir aš iš karto priimsiu tave į savo „Kūrybinės kančios partiją“. Dėl pamokų. Šiuo metu darbuojuosi gitaros pamokų namuose „Nutrūkusi styga“. Galėčiau pamokyti groti gitara po vandeniu arba po žeme. O jūs avilių prūduose nestatot? Aš pastačiau, tai buožgalviai apsigyveno, nežinau kaip atsikratyti, vietoje medaus – vien varlės. Nieko tokio.

- Esu Antanas iš Pabėgių kaimo. Tik šiandien, pirmą kartą šiais metais apsilankęs artimiausio miestelio žūklės reikmenų parduotuvėje, supratau kad Lietuvoje... įvestas euras. Turiu nemažai santaupų litais, nes niekada į jokias kitas parduotuves nevaikštau. Ką man dabar daryti? Dar esu prisitaupęs metalinių jubiliejinių rublių. Kaip juos būtų tikslingiausia panaudoti?

- Mane išvis stebina piliečiai, kurie nesigaudo laike! Jeigu anksčiau pirkome žvejybinius įrankius už litus ir gaudėme to laiko žuvis, kurios buvo pripratusios prie lito, tai dabar analogiškai – gaudomos eurinės žuvys. Tad kaip tu joms ruošiesi prastumti litus? Absurdas. Pats pagalvok. Rubliai? O rublius galime susimesti karstui, kad Leniną pagaliau užkastų, nes nėra jėgų man daugiau.

- Viliau, rašo Jums Agnieška iš Balstogės. Man 18 metų. Labai norėčiau auginti kūdikį. Kur jį galėčiau gauti?

- Agnieška, kai žmogus gimsta, jį atneša gandras, kai miršta, tuomet nusineša. Ar tavo draugų rate yra vyriškos giminės gandrų? Juokauju, žinoma. Siūlau surengti kokią nors akciją ar viktoriną kūdikiui laimėti. Dalyvauti galėtų tik vyrai. Parengiame viktorinos klausimus: vieną iš Kelių eismo taisyklių, kitą – apie maisto gamybą, trečią – iš žvejybos srities, ketvirtą – tiesiog apie astronomiją. Jei kuris nors į visus klausimus atsako teisingai, tasai gali pretenduoti į kūdikio perdavimą tau. Na jį perduoti, manau, reikėtų mėginti kelis kartus – patys sutartumėte. O kokios tavo tikslios koordinatės Balstogėje? Namo numeris ar telefonas... Norėčiau atvažiuoti aptarti viktorinos klausimų detales. Skubiai parašyk man paštu – super.childmaker@gmail.com

- - -

Psichologinės pagalbos linija – 033.

Savo gyvenimiškus ir egzistencinius klausimus Viliui galite skelbti čionai arba siųsti el. paštu pagaukite@gmail.com, arba užduoti juos „Poetinės žūklės įlankėlės“ Facebook paskyroje. „Viliaus klausk drąsiai!“, o Vilius atsakys dar drąsiau!

Šiek tiek pagarbiai

Redaktorius Aizbergas.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą