2015 m. gruodžio 18 d., penktadienis

Nauja darbinga Viliaus diena

Nauja darbinga diena. Ir nuveikta jau nemažai. XVI-ame tarptautiniame Kernavės indėnų rezervato forume su Baraku aptarėme vigvamų technologijų statybas bei iečių antgalių gamybos procesą Aljansui aprūpinti. Kartu su svečiu aplankėme Jono Pivoro armonikų muziejų, kuriame mus šiltai pasitiko muziejaus budėtojas su muzika ir vaišėmis. Tikrai nežinojome, kad muziejus penktadieniais dirba tik nuo 01:00 iki 01:30. Švendubrės kaimo amatų mokykloje paklausėme čigonų meninio kolektyvo Sare Roma naujojo albumo pristatymą „Pasakyk, kad vis tiek mane dar tu myli“. Barakas norėdamas pasijusti paprastu Lietuvos piliečiu priešais prezidentūrą kreidelėmis parašė žodį „išgirskime“, ir uždegė nemažai žvakių. Po pietų miego vykome į muitinės muziejų, kuriame su mielu noru apžiūrėjome ir išbandėme visas konfiskuotas prekes pastarojo dešimtmečio. „Columbia freedom baby“, - pasakė svečias. Aš jau kalbėti negalėjau. Pagaliau grįžome į stoties nakvynės namus Šachrazada. Šios dienos rytinių įspūdžių pakako ilgam, juk vakare dar laukia Basanavičiaus pirtis ir muzikos klubas Bix‘ai. Nuotraukoje užfiksuotas momentas kai Barakas man pasakoja anekdotą, o aš žiūriu į savo gerbėją salėje, kuri ruošiasi į mane mesti savo sportbatį. Visiems linkiu gero pentadienio, ir nedidelių nuostolių.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą