2015 m. gruodžio 16 d., trečiadienis

„Poetinės žūklės įlankėlės“ laukia nuostabūs laikai!

Cituojame „Kūrybinės kančios partijos“ įkūrėjo Viliaus Dinstmano, kuris šiandien buvo susitikęs su šalies Prezidente, žodžius:
„Sveiki mielieji! Po ilgų derybų su ponu Cukrabergu pavyko rasti kompromisą ir grąžinti mano paskyrą tikru vardu ir pavarde! Nežinau čia gerai ar blogai, bet vėl esu pervestas iš palatos į realią internetinę erdvę. Ne veltui man Popiežius sakė: „Tavęs niekas neišmes iš balno”. Jau pradėjau tvarkyti visuomenei svarbius reikalus. Su aukšto rango žmonėmis aptariau kur vyks sraigių mėtymo čempionatas, keramikos gamykloje testavau plytelių dūžių aukštį ir metodus, kvėpavau garais (tiesiog peršalęs), dar nupiešiau saulę priešais Lukiškių tardymo izoliatorių. Na buvo daug visk(i)o. Beje, šiandien ryte gavau laišką, kad laimėjau 150 milijonų pinigų, ir man juos atsiųs kažkokia teta iš Argentinos, tai nusiunčiau paso kopiją, o ji man atsiuntė štai šią nuotrauką. Malonu, kai tave visur atpažįsta, žino, supranta, paguodžia. Gero ir darbingo savaitės vidurio ir galo neprastesnio!

Psichologinės pagalbos linija – 112.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą