2012 m. birželio 1 d., penktadienis

Legalaus kiršliuko konkursas

Šiandien „Poetinės žūklės įlankėlės” redakcija gavo tokį prisiekusiojo savo nario, kartais (švelniai tariant) nesiorientuojančiojo aplinkoje, laišką:

- - -

Pagavau kiršliuką. Viskas legalu. Apie 30 cm. Imamas.
Tą dieną į įvairias situacijas reagavau gan įvairiai, bet ramiai. Niekam neturiu nusiskundimų. Niekas nelindo į akis, ir aš niekam nedaviau per spiningą. Akis už akį, dantis už plombą. Įtarimas, kad važiuojame į žvejybą kilo dar ryte. Automobilyje. Vėliau atrišo akis ir pamačiau, kaip gandrai mėto vaikus į Nemenčinės gyventojų daržus. Supratau, jog žvejosime Žeimenos upėje. Rūkas jau buvo išsisklaidęs, o vairuotojas, prasivėręs automobilio langą, vis stipriau pūtė cigaretės dūmus, kurie gėrėsi į pakelės medžius. Tada pastebėjau, kad transporto priemonėje esame trise. „Trečias kartas nemeluoja”, - prisiminiau iš vaikystės žinomus žodžius, ištartus kai dukart berniukai mane skandino upėje už tai, jog bandžiau pavogti jų meškeres tuo metu, kai jie jau traukė žuvį.

Kai mane išleido, apsukau porą ratų išilgai Žeimenos upės (Red. pastaba: įdomu būtų pamatyti!) ir pradėjau žvejoti. Pagavau kiršlį bei kokį trilitrinį stiklainį uodų. Tada mistiniai žmonės išvažiavo, o man teko suvokti visas pasekmes, atsiradusias po 4 litrų kraujo perpylimo Veterinarijos klinikoje.

Dabar man 26-eri, esu budrus, sveikas, gyvastingas, bendraujantis pokalbiuose (Red. pastaba: nieko sau!), nešioju porą kilogramų cirkonijaus apyrankių, tris metrus daktaro Levino dirželių ir dvi dėžes ortopedinių pėdų žvejybiniams batams. Niekuo nesiskundžiu, čia visai neblogai maitina, o ir bendraminčių atsiranda. Neseniai buvo atėję studentai į praktiką, bet aš tuo metu buvau parkelyje… Žvejojau.

- - -

Red. pastaba: dėl kraujo perpylimo šiek tiek nerišli kalba truputį taisyta.

- - -

DĖMESIO! Skelbiamas konkursas:

Atspėjusiam kuris iš Vilių kokiu įrankiu ir ant kokio masalo pagavo legalų kiršliuką atiteks šaldyta šios įspūdingos lašišinės žuvies skiauterė ir išskirtinė teisė vietoje klasės auklėtojos žūklės metu pairkluoti kupiną valtį jos auklėtinių, Vilių ir Viliukų. 
Sėkmės!
Pagarbiai
Red. Aizbergas
2012 06 01

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą